Освіта

  • В ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА» функціонують різноманітні гуртки для дітей старшого дошкільного віку

    • підготовча спортивна гімнастика
    • гурток з вивчення англійської мови
    • гурток логіко-математичний з елементами економіки
    • гурток «Весела абетка»
    • ейдетика, хореографія
    • гурток образотворчої діяльності
    • живопису
    • шахи
    • «Театральне віконце ».

    Мета гурткової роботи: створення умов для розвитку творчих здібностей дітей з урахуванням їх вікових особливостей, формування креативної особистості відповідно Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція).  

    Робота гуртка відображена в річному плані роботи закладу та обговорена на педагогічній раді перед початком навчального року. 

    Виходячи з умов матеріально-технічного забезпечення закладу, його кадрового потенціалу, гуртковою роботою в садочку охоплені діти середнього та старшого дошкільного віку. Оптимальна наповнюваність гурткових груп становить – 10 -12 дітей.   

    Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням.

    Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх технологій. Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальнихзанять.    

    Гуртки очолюють кваліфіковані педагоги-предметники.

    З дітьми займається психолог та логопед.
    В садочку організована група підготовки до школи « Перші дзвіночки»

    Детальна інформація про гуртки садочка

    Гурток іноземної мови
    Керівник гуртка – Стригуль Марина Василівна

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «Лелека»
    на 2016-2017 навчальний рік
    ПОНЕДІЛОК
    І 9.15 – 9.55 – група «БДЖІЛКА»
    ІІ 10.00 – 10.40 – група «ПЕРЛИНКА»
    ІІІ 10.40 – 11.20 – група «КАПІТОШКА»
    ІV 11.20 – 11.35 – група «КОШЕНЯ»
    СЕРЕДА
    І 9.15 – 9.55 – група «ПЕРЛИНКА»
    ІІ 10.00 – 10.40 – група «КВІТОЧКА»
    ІІІ 10.40 – 11.20 – група «КАПІТОШКА»
    ІV 11.20 – 11.35 – група «КОШЕНЯ»
    П’ЯТНИЦЯ
    І 9.15 – 9.55 – група «БДЖІЛКА»
    ІІ 10.10 – 10.50 – група «КВІТОЧКА»
    ІІІ 10.55 – 11.35 – група «ПЕРЛИНКА»

    Стригуль Марина Василівна – філолог, перекладач, викладач англійської мови, має ступінь PhD. Марина Василівна для кращого опанування дітьми іноземної мови активно використовує рухову, слухову та зорову пам’ять дітей. Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних методик.
    Ігри-лічилки, вірші, загадки, безліч пісень підсилюють емоційність занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.
    Все, що необхідно для англійської мови(домашні завдання, аудіо,відео файли для прослуховування, матеріал, що діти вивчили на заняттях) можна подивитись на пошті, будьте уважні, для кожної групи свій пароль.

    Email Пароль Группа
    english.leleka1@gmail.com englishleleka1 капітошка
    english.leleka2@gmail.com englishleleka2 бджілка
    english.leleka3@gmail.com englishleleka3 перлинка
    english.leleka@gmail.com englishleleka квіточка
    Гурток підготовчої спортивної гімнастики
    Керівник гуртка – Дмитрієв Денис Михайлович

    РОЗКЛАД РОБОТИ  ГУРТКА СПОРТИВНОЇ  ГІМНАСТИКИ
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «Лелека»
    на 2016-2017 навчальний рік
    СЕРЕДА
    група «КВІТОЧКА» – 9.15 – 9.40
    група «БДЖІЛКА» – 9.50 – 10.20
    ЧЕТВЕР
    група «КАПІТОШКА» – 9.15 – 9.45
     група «ПЕРЛИНКА» – 9.50 – 10.20

    Керівник гуртка – Дмитрієв Денис Михайлович. Тренер-викладач, кандидат в  майстри спорту, бронзовий призер країни, золотий призер міста; активно впроваджує в роботу з дітьми елементи акробатики та гімнастики. Його  заняття – це творче поєднання системи рухів з системою знань про довкілля через рухи, емоції та почуття.

    Гурток логіко-математичний з елементами економіки
    Керівник гутка Гудзь Тетяна Борисівна

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА  ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО З ЕЛЕМЕНТАМИ ЕКОНОМІКИ

    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2016-2017 навчальний рік

    ПОНЕДІЛОК
    група «БДЖІЛКА»  – 9.15 – 9.55
    група  «ПЕРЛИНКА» – 10.00 – 10.40
    група  «КАПІТОШКА» – 10.40 – 11.20

    СЕРЕДА
    група «ПЕРЛИНКА» – 9.15 – 9.55
    група «КВІТОЧКА» – 10.00 – 10.40
    група «КАПІТОШКА» – 10.40 – 11.20
    група  «КОШЕНЯ» – 11.30 – 11.45

    П’ЯТНИЦЯ
    група «Бджілка» – 9.15 – 9.55
    група «Квіточка» – 10.10 – 10.50
    група «Перлинка» – 10.55 – 11.35

    Тетяна Борисівна – вчитель початкового навчання, вихователь  – працює з індивідуальним підходом до кожного вихованця. Кожне заняття проводиться  з урахуванням принципу інтеграції та комплексного підходу, коли до занять з математики включено матеріал з економіки, природознавства, мовлення, тощо. Крім того, враховано інші принципи організації навчально-пізнавальної діяльності : змістова цілісність матеріалу, його доступність, системність, послідовність, поступове ускладнення та повторення.

    Гурток зображувальної діяльності, живопису
    Керівник гуртка Фільчагіна  Ірина Федорівна

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА   ЖИВОПИСУ
    «КОЛЬОРОВЕ  СОНЕЧКО»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2016-2017 навчальний рік

    ПОНЕДІЛОК
    група «Бджілка» – 17-00 – 17-30

    ВІВТОРОК
    група «Квіточка» – 15.45 – 16.15
    група «Перлинка»- 16.20 – 16.50
    група «Капітошка» – 17.00 – 17.30

    Становлення творчо-активної особистості – важливе завдання сьогодення. Людина повинна вносити прогресивні зміни до суспільного життя, вміти здійснювати вибір, визначати та вирішувати проблеми, бути винахідливою, мати творчу уяву. Образотворче  мистецтво допомагає розвитку в дитині  пізнавальних процесів, формування яких необхідне для успішного навчання в школі, сприяє розвитку мислення, пам′яті, уяви, пізнавальної та творчої активності. Це допомагає дитині проявити свої творчі здібності, вірити в себе, свої сили, бути впевненою. І тому важливим засобом у роботі з дітьми є образотворча діяльність : безпосередньо заняття з малювання, аплікації, ліплення та гурткова робота.

    Мета роботи Ірини Федорівни формувати у дошкільників естетичне ставлення й художньо-творчі здібності. Вчити передавати свої відчуття за допомогою кольору, узгоджувати свої емоції від прекрасного, що оточує дитину, з роботою, яку виконує.

    Гурток з образотворчого мистецтва «Радість творчості»
    Керівник гуртка Фоломкіна Тетяна Сергіївна

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА   ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
    «КОЛЬОРОВЕ  СОНЕЧКО»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2016-2017 навчальний рік

    ПОНЕДІЛОК
    група «Перші дзвіночки» – 11-30 – 12-00
    група «Квіточка» – 15.30 – 16.00
    група «Перлинка» – 16.00 – 16.30

    ВІВТОРОК
    група «Перші дзвіночки» – 11.30 – 12.00
    група  «Бджілка – 12.00 – 12.20

    ЧЕТВЕР
    група «Капітошка» – 16.00 – 16.30

    Керівник гуртка  Тетяна Сергіївна має  освіту художника-дизайнера і прагне долучити дітей до створення прекрасного навколо в повсякденному житті.

    Мета Тетяни Сегріївни  викликати захоплення від різноманіття  матеріалу, завдяки якому діти втілюють своє бачення прекрасного оточення  природи, суспільства, побуту. Вчити використовувати любе приладдя для створення власної поробки- аплікації, сувеніра, орігамі, предмета ліплення. Це допомагає дитині проявити свої творчі здібності.

    Гурток «Весела абетка»
    Керівник гуртка Яцемірська Тетяна Павлівна

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА «Весела абетка»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2016-2017 навчальний рік

    ВІВТОРОК
    група «Бджілка» – 9.45 – 10.10
    група «Квіточка»- 10.20 – 10.50
    група «Перлинка» – 10.55 – 11.25
    група «Капітошка» – 11.40 – 12.10

    ЧЕТВЕР
    група «Перлинка» – 9.10 – 9.40
    група «Квіточка» – 9.50 – 10.20
    група «Бджілка» – 10.25 – 10.55

    П′ЯТНИЦЯ
    група «Капітошка» – 10.25 – 10.55

    Керівник гуртка Тетяна Павлівна – вихователь-методист, має вищу педагогічну освіту

    Програма гуртка «Весела абетка» базується на таких основних положеннях :

    1. Навчання читанню по складах.
    2. Організація занять в ігровій формі.
    3. Залучення малюків до різноманітних видів діяльності.
    4. Використання наочного матеріалу.
    5. Застосування диференційованого підходу.
    6. Відповідність змісту завдань пізнавальним запитам дошкільників.

    Гурток   організовано з метою раннього навчання дітей грамоті. Основними завданнями  є:

    1. Насичення навчальної діяльності цікавими ігровими ситуаціями з елементами змагання.
    2. Ритмізація діяльності.
    3. Індивідуальний  підхід.
    Гурток «Цікаві шахи»
    Керівник гуртка Фоломкіна Тетяна Сергіївна

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА «Цікаві  шахи»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2016-2017 навчальний рік

    ПОНЕДІЛОК
    група «Перлинка» – 16.30 – 17.00

    ЧЕТВЕР
    Група «Перлинка» – 15.30-16.00

     Курс навчання дітей грі в шахи введено до програми навчання дітей старшого дошкільного віку. Тому керівник гуртка Тетяна Сергіївна, маючи призові місця за перемоги в обласних та районних змаганнях з шахів знає наскільки важливо давати дітям можливості використовувати свій потенціал,тому, що   дитина, яка навчається цій грі, звикає самостійно думати, приймати рішення, зосереджуватися на одному виду діяльності. Збагачує внутрішній світ, розвиває фантазію, винахідливість і логічне мислення, розширює кругозір. Завдання керівника – вчити порівнювати, узагальнювати, запам’ятовувати і прораховувати наперед. Шахи для дітей – це не тільки гра, а й ефективний засіб для  розумового розвитку.

    Гурток хореографії.
    Керівник гуртка – Босецька  Тамара  Олегівна.

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА ХОРЕОГРАФІЇ
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «Лелека»
    на 2016-2017 навчальний рік

    ПОНЕДІЛОК
    І 12.30 – 13.00 – група «Перші дзвоники»
    ІІ 15.30 – 16.00 – група «Бджілка»
    ІІІ 16.00 – 16.30 – група «Капітошка»
    ІV 16.30 – 17.00 – група «Кошеня»

    ВІВТОРОК
    І 15.30 – 16.00– група «Перлинка»
    ІІ 16.00 – 16.30 – група «Капітошка»
    ІІІ 16.30 – 17.00 – група «Квіточка»

    ЧЕТВЕР
    І 12.30 – 13.00 – група «Перші дзвіночки»

    ПЯТНИЦЯ
    ІІ 15.30 – 16.00 – група  «Перлинка»
    ІІІ 16.10 – 16.40 – група «Бджілка»

    Босецька Тамара Олегівна має спеціальну освіту- має кваліфікацію тренера зі спортивного танцю . Зміст і структуру  занять у гуртку  вона буду так щоб вони відповідали віковим особливостям розвитку дошкільників, провідній ігровій діяльності дітей та історичній логіці розвитку хореографічного мистецтва. Діти здатні збагатити елементарний досвід сприймання танцювальних рухів і образів, способів їх виконання, набувають нового досвіду художньо-практичної діяльності танцювального виконавства та дитячої виконавської творчості у співробітництві з педагогом і одне з одним, переймаючи від дорослого образну мову  і більш різноманітний хореографічний досвід, перетворюючи його на свій власний, набуваючи практики експериментування у царині рухів  і таночків.

    Мета музично-рухової діяльності дітей дошкільного віку:

    • Сприяти індивідуальному становленню особистості дитини під впливом цінностей танцювального мистецтва, у процесі власної мистецько-практичної діяльності, взаємодії педагогом і дитячим колективом.
    • Сформувати елементарні основи хореографічної культури.
    • Збалансувати в дитини фонд її бажань (інтереси, смаки, любов до мистецтва танцю, потреба у репродуктивно-продуктивному танцю­ванні, у виконанні танців для себе і для інших тощо) і фонд її можли­востей (музично-хореографічні здібності, уявлення про хореографічну діяльність, танцювальні навички, творчі уміння, елементарні знання і поняття щодо мистецтва танцю).
    Гурток «Таетральне віконце».
    Керівник гуртка – Сухомятнікова Ірина Володимирівна.

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА «ТЕАТРАЛЬНЕ ВІКОНЦЕ»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «Лелека»
    на 2016-2017 навчальний рік

    ЧЕТВЕР
    І   15.30 – 16.00  – група «БДЖІЛКА»+ «КВІТОЧКА»
    ІІ 16.00 – 16.30 – група «ПЕРЛИНКА»
    ІІІ 16.30 – 17.00 – група «КАПІТОШКА»

    В основу адаптованої програми покладені інноваційні рекомендації кращих нетрадиційних і сучасних методик Н.А.Ветлугіної,  Л.В. Артемової.   

    Театралізована діяльність  є  ефективним засобом педагогічного впливу на розвиток особистості дошкільника. Вона передбачає формування у дошкільників умінь «входити в образ» та «утримувати» його впродовж усієї театралізованої діяльності; усвідомлювати мовленнєві та виконавські дії; передавати характерні особливості різних художніх образів; переносити здобуті уявлення у самостійну ігрову діяльність; прищеплювати дітям інтерес до театру як до виду мистецтва.

    У  програмі вміщені театралізовані ігри, що поділяються на дві основні групи : режисерські ігри та ігри-драматизації. До режисерських ігор належать: настільний театр, тіньовий театр, театр на фланелеграфі. Драматизація ґрунтується на власних діях виконавця ролі, який при цьому може використовувати ляльки  бібабо чи персонажі, натягнуті на пальці.

    Практичний матеріал складається за віковими періодами розвитку дитини. Тематика і зміст театралізованих ігор мають моральну спрямованість, що міститься в кожній казці, літературному творі з фольклорними та літературними творами. Естетичний вплив на дітей здійснює виконане зі смаком оформлення спектаклю.

    Активна участь дітей у підготовці атрибутів розвиває їх смак, виховує почуття прекрасного.

    Театралізовані ігри дають змогу розв’язати багато завдань Базової програми : ознайомлення з суспільними явищами, формування елементарних математичних уявлень, фізичне удосконалення. Різноманітність тематики, засобів зображення, емоційність театралізованих ігор дають можливість використовувати їх із метою всебічного виховання особистості.