Освіта

  • В ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА» функціонують різноманітні гуртки для дітей старшого дошкільного віку

    • підготовча спортивна гімнастика
    • гурток з вивчення англійської мови
    • гурток логіко-математичний з елементами економіки
    • гурток «Весела абетка»
    • ейдетика, хореографія
    • гурток образотворчої діяльності
    • живопису
    • шахи
    • «Театральне віконце ».

    Мета гурткової роботи: створення умов для розвитку творчих здібностей дітей з урахуванням їх вікових особливостей, формування креативної особистості відповідно Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція).  

    Робота гуртка відображена в річному плані роботи закладу та обговорена на педагогічній раді перед початком навчального року. 

    Виходячи з умов матеріально-технічного забезпечення закладу, його кадрового потенціалу, гуртковою роботою в садочку охоплені діти середнього та старшого дошкільного віку. Оптимальна наповнюваність гурткових груп становить – 10 -12 дітей.   

    Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням.

    Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх технологій. Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять.    

    Гуртки очолюють кваліфіковані педагоги-предметники.

    З дітьми займається психолог та логопед.
    В садочку організована група підготовки до школи « Перші дзвіночки»

    Детальна інформація про гуртки садочка

    Гурток іноземної мови

    Керівник гуртка – Лоскун Тетяна Петрівна

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «Лелека»
    на 2018-2019 навчальний рік
    ПОНЕДІЛОК
    16.30-17.30 – група «БДЖІЛКА»
    15.30-16.30 – група «КАПІТОШКА»
    10.00-10.30 – група «КОШЕНЯ»
    ВІВТОРОК
    9.15-9.45 – група «ПЕРЛИНКА»
    15.30-16.00 – група «СУНИЧКА»
    16.00-16.30 – група «КВІТОЧКА»
    СЕРЕДА
    10.00-10.30 – група «КВІТОЧКА»
    15.30-16.30 – група «КАПІТОШКА»
    16.30-17.30 – група «БДЖІЛКА»
    ЧЕТВЕР
    10.00-10.30 – група «КВІТОЧКА»
    15.30-16.00 –група «СУНИЧКА»

    П’ЯТНИЦЯ
    16.30-17.30– група «БДЖІЛКА»
    15.30-16.30 – група «КАПІТОШКА»
    10.00-10.30 – група «ПЕРЛИНКА»
    Лоскун Тетяна Петрівна – перекладач, викладач педагогіки англійською мовою, має вищу педагогічну освіту,вищу категорію.Тетяна Петрівна для кращого опанування дітьми іноземної мови активно використовує рухову, слухову та зорову пам’ять дітей. Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних методик.
    Ігри-лічилки, вірші, загадки, безліч пісень підсилюють емоційність занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.Заняття плануються та проводяться для молодших дітей за програмою STARTER OUR WORLD, для старших дітей за програмою OUR WORLD.

    Гурток підготовчої спортивної гімнастики

    РОЗКЛАД РОБОТИ ГУРТКА СПОРТИВНОЇ ГІМНАСТИКИ
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «Лелека»
    на 2018-2019 навчальний рік
    ЧЕТВЕР

    група «БДЖІЛКА» – 10.30-11.00
    група «КАПІТОШКА» – 9.30-10.30
    група «ПЕРЛИНКА» – 11.00-11.30

    Гурток логіко-математичний з елементами економіки

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО З ЕЛЕМЕНТАМИ ЕКОНОМІКИ
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2018-2019 навчальний рік
    СЕРЕДА
    група «СУНИЧКА» – 9.15-9.55
    група «КВІТОЧКА» – 10.00-10.40
    група «БДЖІЛКА» – 10.40-11.20
    група «ПЕРЛИНКА» – 11.20-12.00
    група «КАПІТОШКА» – 12.00-12.40
    П’ЯТНИЦЯ
    група «ПЕРЛИНКА» – 9.15-9.55
    група «КВІТОЧКА» – 10.00-10.40
    група «КАПІТОШКА» – 10.40-11.20
    група «СУНИЧКА» – 11.20-12.00
    група «БДЖІЛКА» – 12.00-12.40

    Гурток зображувальної діяльності, живопису

    Керівник гуртка Фільчагіна Ірина Федорівна
    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА ЖИВОПИСУ
    «КОЛЬОРОВЕ СОНЕЧКО»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2018-2019 навчальний рік
    ПОНЕДІЛОК
    група «СУНИЧКА» –10.15-10.30
    група «КАПІТОШКА» – 10.30-11.00
    група «БДЖІЛКА» – 15.30-16.00
    група «ПЕРШІ ДЗВОНИКИ» – 16.00-16.30
    група «КВІТОЧКА» – 16.30-17.00
    група «ПЕРЛИНКА» – 17.00-17.30

    Становлення творчо-активної особистості – важливе завдання сьогодення. Людина повинна вносити прогресивні зміни до суспільного життя, вміти здійснювати вибір, визначати та вирішувати проблеми, бути винахідливою, мати творчу уяву. Образотворче  мистецтво допомагає розвитку в дитині  пізнавальних процесів, формування яких необхідне для успішного навчання в школі, сприяє розвитку мислення, пам′яті, уяви, пізнавальної та творчої активності. Це допомагає дитині проявити свої творчі здібності, вірити в себе, свої сили, бути впевненою. І тому важливим засобом у роботі з дітьми є образотворча діяльність : безпосередньо заняття з малювання, аплікації, ліплення та гурткова робота.

    Мета роботи Ірини Федорівни формувати у дошкільників естетичне ставлення й художньо-творчі здібності. Вчити передавати свої відчуття за допомогою кольору, узгоджувати свої емоції від прекрасного, що оточує дитину, з роботою, яку виконує.

    Гурток з образотворчого мистецтва «Радість творчості»

    Гурток з образотворчого мистецтва «КОЛЬОРОВЕ СОНЕЧКО»
    Керівник гуртка Фоломкіна Тетяна Сергіївна
    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
    «КОЛЬОРОВЕ СОНЕЧКО»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2018-2019 навчальний рік

    ВІВТОРОК
    група «БДЖІЛКА» – 15.30-16.00
    група «ПЕРЛИНКА» – 16.00-16.30
    ЧЕТВЕР
    група «ПЕРШІ ДЗВОНИКИ» – 10.00-10.30
    група «КВІТОЧКА» – 15.30-16.00
    група «СУНИЧКА» – 16.00-16.30
    група «КАПІТОШКА» – 16.30-17.00
    П’ЯТНИЦЯ
    Група «ПЕРШІ ДЗВОНИКИ» – 15.30-16.00

    Керівник гуртка  Тетяна Сергіївна має  освіту художника-дизайнера і прагне долучити дітей до створення прекрасного навколо в повсякденному житті.

    Мета Тетяни Сегріївни  викликати захоплення від різноманіття  матеріалу, завдяки якому діти втілюють своє бачення прекрасного оточення  природи, суспільства, побуту. Вчити використовувати любе приладдя для створення власної поробки- аплікації, сувеніра, орігамі, предмета ліплення. Це допомагає дитині проявити свої творчі здібності.

    Гурток «Весела абетка»

    Гурток «Весела абетка»
    Керівник гуртка Яцемірська Тетяна Павлівна
    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА «Весела абетка»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2018-2019 навчальний рік
    ПОНЕДІЛОК
    група «СУНИЧКА» – 9.20-10.00
    група «ПЕРЛИНКА» – 10.00-10.30
    група «КВІТОЧКА» – 10.40-11.10
    ВІВТОРОК
    група «КАПІТОШКА» – 10.00-10.30
    група «БДЖІЛКА» – 10.30-11.00
    СЕРЕДА
    група «ПЕРЛИНКА» – 9.20-9.50
    ЧЕТВЕР
    група «КАПІТОШКА 1» – 9.30-10.00
    група «КАПІТОШКА 2» – 10.00-10.30
    група «СУНИЧКА» – 10.40-11.10
    П′ЯТНИЦЯ
    група «БДЖІЛКА» – 9.20-9.50
    Група «КВІТОЧКА» – 10.40-11.10

    Керівник гуртка Тетяна Павлівна – вихователь-методист, має вищу педагогічну освіту

    Програма гуртка «Весела абетка» базується на таких основних положеннях :

    1. Навчання читанню по складах.
    2. Організація занять в ігровій формі.
    3. Залучення малюків до різноманітних видів діяльності.
    4. Використання наочного матеріалу.
    5. Застосування диференційованого підходу.
    6. Відповідність змісту завдань пізнавальним запитам дошкільників.

    Гурток   організовано з метою раннього навчання дітей грамоті. Основними завданнями  є:

    1. Насичення навчальної діяльності цікавими ігровими ситуаціями з елементами змагання.
    2. Ритмізація діяльності.
    3. Індивідуальний  підхід.
    Гурток «Цікаві шахи»

    Гурток «Цікаві шахи»
    Керівник гуртка Фоломкіна Тетяна Сергіївна
    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА «Цікаві шахи»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «ЛЕЛЕКА»
    на 2018-2019 навчальний рік
    ВІВТОРОК
    група «КАПІТОШКА» – 16.30 – 17.00
    ЧЕТВЕР
    Група «КАПІТОШКА» – 17.00-17.30
    П′ЯТНИЦЯ
    Група «ПЕРШІ ДЗВОНИКИ» – 16.00-16.30

     Курс навчання дітей грі в шахи введено до програми навчання дітей старшого дошкільного віку. Тому керівник гуртка Тетяна Сергіївна, маючи призові місця за перемоги в обласних та районних змаганнях з шахів знає наскільки важливо давати дітям можливості використовувати свій потенціал,тому, що   дитина, яка навчається цій грі, звикає самостійно думати, приймати рішення, зосереджуватися на одному виду діяльності. Збагачує внутрішній світ, розвиває фантазію, винахідливість і логічне мислення, розширює кругозір. Завдання керівника – вчити порівнювати, узагальнювати, запам’ятовувати і прораховувати наперед. Шахи для дітей – це не тільки гра, а й ефективний засіб для  розумового розвитку.

    Гурток хореографії.

    Гурток хореографії.
    Керівник гуртка – Босецька Тамара Олегівна.
    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА ХОРЕОГРАФІЇ
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «Лелека»
    на 2018-2019 навчальний рік
    ПОНЕДІЛОК
    15.30 – 16.00 – група «ПЕРШІ ДЗВОНИКИ»
    16.00 – 16.30 – група «ПЕРЛИНКА»
    16.30 – 17.00 – група «КАПІТОШКА»
    17.00 – 17.30 – група «СУНИЧКА»
    СЕРЕДА
    15.30 – 16.00– група «ПЕРШІ ДЗВОНИКИ»
    16.00 – 16.30 – група «БДЖІЛКА»
    16.30 – 17.00 – група «КВІТОЧКА»
    17.00-17.30 – група «СУНИЧКА»
    П’ЯТНИЦЯ
    11.00-11.20 – «КОШЕНЯ»
    15.30 – 16.00 – група «КВІТОЧКА»
    16.00 – 16.30 – група «БДЖІЛКА»
    16.30-17.00 – група «КАПІТОШКА»
    17.00-17.30 – група «ПЕРЛИНКА»

    Босецька Тамара Олегівна має спеціальну освіту- має кваліфікацію тренера зі спортивного танцю . Зміст і структуру  занять у гуртку  вона буду так щоб вони відповідали віковим особливостям розвитку дошкільників, провідній ігровій діяльності дітей та історичній логіці розвитку хореографічного мистецтва. Діти здатні збагатити елементарний досвід сприймання танцювальних рухів і образів, способів їх виконання, набувають нового досвіду художньо-практичної діяльності танцювального виконавства та дитячої виконавської творчості у співробітництві з педагогом і одне з одним, переймаючи від дорослого образну мову  і більш різноманітний хореографічний досвід, перетворюючи його на свій власний, набуваючи практики експериментування у царині рухів  і таночків.

    Мета музично-рухової діяльності дітей дошкільного віку:

    • Сприяти індивідуальному становленню особистості дитини під впливом цінностей танцювального мистецтва, у процесі власної мистецько-практичної діяльності, взаємодії педагогом і дитячим колективом.
    • Сформувати елементарні основи хореографічної культури.
    • Збалансувати в дитини фонд її бажань (інтереси, смаки, любов до мистецтва танцю, потреба у репродуктивно-продуктивному танцю­ванні, у виконанні танців для себе і для інших тощо) і фонд її можли­востей (музично-хореографічні здібності, уявлення про хореографічну діяльність, танцювальні навички, творчі уміння, елементарні знання і поняття щодо мистецтва танцю).
    Гурток «Театральна діяльність».

    Гурток «Театральна діяльність».
    Керівник гуртка – Демчук Світлана Іванівна.
    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ГУРТКА «ТЕАТРАЛЬНА ДІЯЛЬНІСЬ»
    ДНЗ-ЗНЗ «НВК «Лелека»
    на 2018-2019 навчальний рік
    ВІВТОРОК
    15.30 – 16.00 – група «КАПІТОШКА»
    16.00 – 16.30 – група «СУНИЧКА»
    16.30 – 17.00 – група «ПЕРШІ ДЗВОНИКИ»
    ЧЕТВЕР
    15.30-16.00 -група «ПЕРЛИНКА»
    16.00-16.30 – група «КВІТОЧКА»
    16.30-17.00 – група «БДЖІЛКА»

    В основу адаптованої програми покладені інноваційні рекомендації кращих нетрадиційних і сучасних методик Н.А.Ветлугіної,  Л.В. Артемової.   

    Театралізована діяльність  є  ефективним засобом педагогічного впливу на розвиток особистості дошкільника. Вона передбачає формування у дошкільників умінь «входити в образ» та «утримувати» його впродовж усієї театралізованої діяльності; усвідомлювати мовленнєві та виконавські дії; передавати характерні особливості різних художніх образів; переносити здобуті уявлення у самостійну ігрову діяльність; прищеплювати дітям інтерес до театру як до виду мистецтва.

    У  програмі вміщені театралізовані ігри, що поділяються на дві основні групи : режисерські ігри та ігри-драматизації. До режисерських ігор належать: настільний театр, тіньовий театр, театр на фланелеграфі. Драматизація ґрунтується на власних діях виконавця ролі, який при цьому може використовувати ляльки  бібабо чи персонажі, натягнуті на пальці.

    Практичний матеріал складається за віковими періодами розвитку дитини. Тематика і зміст театралізованих ігор мають моральну спрямованість, що міститься в кожній казці, літературному творі з фольклорними та літературними творами. Естетичний вплив на дітей здійснює виконане зі смаком оформлення спектаклю.

    Активна участь дітей у підготовці атрибутів розвиває їх смак, виховує почуття прекрасного.

    Театралізовані ігри дають змогу розв’язати багато завдань Базової програми : ознайомлення з суспільними явищами, формування елементарних математичних уявлень, фізичне удосконалення. Різноманітність тематики, засобів зображення, емоційність театралізованих ігор дають можливість використовувати їх із метою всебічного виховання особистості.